wtorek, 8 listopada 2016

Rękodzieło _ malowana i zdobiona ręcznie ceramika w oryginalne wzory

Witam
Każdego z nas cieszą odkryte przez nas możliwości, które są kontynuacją rozwijania naszych pasji
Moją jest malowanie, staram się rozwijać i puszczać wodze mojej wyobraźni,
zapraszając ją do współpracy w przelewaniu na płótno jej niekończącej się skarbnicy pomysłów,
które zadziwiają mnie samą i dają dużo satysfakcji, kiedy mogę z przyjemnością,
urzeczywistnić je w wizualnej formie.
Malowanie to dla mnie to stan umysłu forma medytacji.
Marzę o tym, aby odbiorcy moje skromnej sztuki, mogli  się przy niej zrelaksować,
choć samo docenienie i słowo uznania jest dla mnie wielkim sukcesem.
Wracając do moich nowych możliwości, które otwierają mi nowa drogę aranżacji
z przyjemnością chce zaprezentować ręcznie malowaną porcelanę i ceramikę,  
w oryginalne wzory, które utrwalam termicznie. Talerze mają zawieszki , można je użyć jako obrazek dekoracyjny .

http://malarstwoeda.blogspot.com/p/witam-serdecznie-chcesz-stworzyc.html

Talerzyk 21x21 cm  -    kubek 17 wysoki średnica 8cm 

Talerzyk 21x21 cm  -    kubek 17 wysoki średnica 8cm 
Talerzyk 21x21 cm  -    kubek 17 wysoki średnica 8cm 

Talerzyk 21x21 cm  -    kubek 17 wysoki średnica 8cm 





4 komentarze:

  1. Przepiękne prace! Takie żywe kolory i tematy są uroce:) Sama natura:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za przemiłe słowa :-) Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  2. Piękne wykonanie, bardzo lubię żywe kolory na ceramice, dzięki temu nie jest ona taka nudna i na pewno w pewnie sposób wyzwala w nas pozytywny nastrój ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie , dziękuję za te słowa :-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń