czwartek, 30 marca 2017

Anioł ciszy i spokoju _ obraz

Witam 
Każdy chyba ma takie ulubione miejsce lub skrawek własny na ziemi, gdzie, choć na chwilę można odpocząć wśród natury przyrody, rozkoszować się zielenią, śpiewem radosnych ptaków, wśród rozkołysanych i szeleszczących liści, myślami błądzić gdzieś w marzeniach lub medytować w ciszy i spokoju, przeczytać jakąś mądrą książkę, przynajmniej każdy na to zasługuje, aby mieć, choć na dłuższą chwilę dla siebie, takiego relaksu w swoim zabieganym życiu, gdzie wszędzie widać pośpiech. 

  Malując obraz takie wyciszenie jest mi bardzo potrzebne muszę w sobie poczuć szczęście, magię, która mnie otacza, aby jak najwięcej przelać pozytywnych emocji na płótno, dostałam zamówienie na obraz, gdzie miałam namalować uroczy zakątek wśród brzóz i anielski spokój z aniołkiem, jestem wdzięczna za dar wyobraźni, gdzie mogę przenieść się w nieznany piękny ogród i przekazać radość, która emanuje z tego niezwykłego miejsca jak tylko potrafię. Dostałam też piękne zdjęcia gdzie mogłam czerpać inspirację i oddać naturalne otoczenie kwitnących dookoła kwiatów wśród zieleni 

Dzięki moim aniołom poznaje wspaniałych ludzi, są dla mnie inspiracją, uczę się i zdobywam wiedzę jak czerpać dobrą energię z życia, które wciąż zaskakuje i podnosi poprzeczki na wyższy poziom świadomości, relacji z otaczającym światem. Moje obrazy to cząstka mojej duszy, moja energia, mój świat gdzie mieszka spokój i miłość w ogrodzie pełnym barw. 

Zapraszam na bloga Moniki i jej pięknego ogrodu 
http://anthonygarden.blogspot.com/2017/04/nasz-anio.html
Ogród inspirowany zdjęciem , obraz niedostępny 40x50

W cieniu wierzb płaczących
Kojącymi zielonymi liściastymi łzami
Wśród kolorowych płatków kwiatów na wietrze łagodnym tańczących
Przysiadł anioł zaaprobowany natury w tym miejscu cudami
Cherubin ciszy i spokoju
Siewca dla duszy radości
Uwalnia ludzi od życia znoju
Na ławce w wiosennym ogrodzie się gości  
Otaczając to miejsce magiczną aurą dobroci i anielskiej miłości


26 komentarzy:

  1. Obrazek jest piękny, emocje na twarzy Aniołka bardzo dużo mówią... słyszę też liście brzóz na wietrze... :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakby czas stanął w miejscu... Piękny obraz Edytko, wręcz magiczny.
    Mam takie swoje miejsce, w moim ogrodzie - enklawa ciszy, spokoju i pięknych myśli.
    Przesyłam cieplutkie, wiosenne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Prawda, że magiczny , bo i miejsce magiczne Ewuniu ;):)

      Usuń
  3. Śliczny, wyciszony i przynoszący ukojenie. Jak z bajki. Masz Edytko ogromny talent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest ten obraz.Pięknie napisany jest post.
    Masz piękną duszę i wyobrażnię.
    Dałaś mi dzisiaj poczuć spokój.Pozwoliłaś na chwilkę zadumy.
    Czerpię wiele radości z przebywania tutaj.
    Bardzo Ci za to Edytko dziękuję.Oby więcej takich osób,które z innymi potrafią dzielić się swoją wrażliwością:)
    Miłego,spokojnego weekendu Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję za miłe słowa, pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Świetny! Masz do tego rękę. Gratuluje. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To wielka radość mieć obraz namalowany przez Ciebie Edytko, dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem bardzo wdzięczna że wyobraźnią mogłam się przenieść w te magiczne miejsce :-) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  7. Właściwie to nie wyobrażam sobie innego miejsca dla Ciebie i tak samo innych tematów Twoich prac. Jesteś tak pozytywną, serdeczną, skromną i delikatną osobą, że tylko takie tematy, takie prace mi się z Tobą kojarzą. Piękna praca, emanuje takim spokojem, choć dużo się "dzieje" w tym ogrodzie. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wandziu, tematyka ogrodowa i kwiaty są najbliżej mojemu sercu a anioły zawsze mi towarzyszą i nie koniecznie te z wyobraźni :-) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. Dobrotliwa troska. Nie wiem czy dobrze odczytuje emocje Anioła, ale tak Go odbieram. Bardzo ładny obraz. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pozytywny komentarz i myślę że odbiór jak najbardziej trafny :-) Pozdrawiam

      Usuń
  9. Dla Ciebie i Twoich najbliższych,pozostawiam życzenia spokojnych i radosnych Świąt Wielkanocnych:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny obraz,emanuje pozytywną energią, spokojem i radością :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Edytko!Nominowałam Cię do zabawy Liebster Award,ponieważ to miejsce jest dla mnie szczególne.Twoje obrazy mam ciągle w pamięci i często u Ciebie przesiaduje,by tu odpocząć i "naładować akumulatory".Nie musisz czuć się zobowiązana jeżeli nie lubisz tego typu zabaw.Z mojej strony to wyraz uznania dla wszystkiego co tutaj prezentujesz:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Adziu za wyróżnienie i ciepłe słowa,pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  12. Piękna praca, cudowne wyciszenie.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie na moim blogu i dziękuję za miłe słowa . pozdrawiam

      Usuń