poniedziałek, 9 stycznia 2017

Hortensja malowana

Witam serdecznie w tym Nowym Roku
Mam nadzieję, że szczęśliwym, nie tylko dla mnie, ale i dla Was
Z całego serducha Wam tego życzę
Każdy rok przynosi nadzieję na lepsze życie, pomysły, zdarzenia i pewne zmiany na dobre
Zawsze trzeba mieć wiarę w swoje możliwości
I tego będę się trzymać, niech ten blog będzie twórczy z nowymi pomysłami
Ponieważ nie zawsze jest czas, aby pokazać starsze prace, będę jeszcze nadrabiać w tym roku
Mile zachęcam do śledzenia moich poczynań, ostatnio dużo maluję na porcelanie i nie ukrywam bardzo mnie wciągnęło to zajęcie, powstają nowe pomysły i już tęskni mi się za płótnem
Malowanie obrazów zawsze będzie dla mnie przednim tematem inspirującym do ozdabiania porcelany.
 Za oknem zima a u mnie jak zwykle kolorowo , radośnie , sielankowo

Magiczne znaczenie kwiatów 

Hortensja '' złote serce'' uczynna, dobrotliwa, wyrozumiała i pogodna 

Bukiet hortensji w dzbanie 
obraz olejny 30x40 2016 r dostępny 

Zestaw porcelany i karta z hortensjami ręcznie malowana na Złote Gody
prezent wykonany na pięćdziesięciolecie ślubu
na zamówienie







Talerz inspirowany moim obrazem '' W ogrodzie hortensji ''




 Moje pierwsze hortensje malowane na porcelanie ze starego  roku 
mają już nowego właściciela


11 komentarzy:

  1. Piękne prace, niektóre widziałam już na Fb, każda z nich jest niepowtarzalna :)
    Hortensje są dla mnie trochę trudnymi kwiatami, mówię o ogrodnictwie, z roku na rok mi przemarzają, mimo, że jest starannie osłaniam, i tak sadzę co roku z nadzieją, że przetrwają zimę...ale tegoroczna zima jest dość mroźna, więc już przeczuwam najgorsze.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe odwiedziny, tutaj znalazłam bloga jak ocieplić krzewy hortensji http://hortensjebabopielki.blogspot.com/2013/10/jak-zabezpieczyc-hortensje-ogrodowe.html, ja szczerze mówiąc nigdy nie ocieplałam hortensji a mam już parę lat i co roku są kwiaty, mam nadzieję że tę zimę też przetrwają ale przekonam się wiosną, zawsze usuwam wczesną wiosną przemarznięte i suche łodygi. pozdrawiam ciepło

      Usuń
  2. Lubię czytać Edytko, ale przede wszystkim lubię ogladać Twoje prace. Obrazy, porcelana, wszystko tak piękne i tak pozytywne, kolorowe, żywe. Podziwiam Twoje hortensje.....może kiedyś się odważę i też namaluję(to już chyba wcześniej pisałam)..........Porcelana naprawdę mnie urzekła....Jesteś po prostu DOBRA.......Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wandziu jesteś bardzo miła, wierzę że kiedyś je namalujesz i będą piękne nie cudne :-) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Piękny komplet zmalowałaś Edyto. :) Bardzo lubię motywy z hortensjami, bo to moje ulubione rośliny. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest ten obraz z hortensjami, bardzo realistyczny. Podziwiam Twoje umiejętności Edytko.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Ewo pozdrawiam Cieplutko

      Usuń