niedziela, 4 czerwca 2017

Pałac W Dłoni wymalowany na porcelanie





Pałac w Dłoni, sama nazwa jest dla mnie fascynująca i pobudza wyobraźnię, 
jest wyjątkowa, tym bardziej, że płac nie jest fikcją a mury skrywają tajemnicze historie 
i prawdziwe wspomnienia mieszkańców , talerz powędruje do osoby, która darzy do przeszłości , tej tajemnicy sentyment, mam nadzieję że kiedy będzie na niego spoglądać, przyjazne wspomnienia powrócą i pozostanie piękna pamiątka .

Malując piękny pałac, starałam się skupić na szczegółach tak aby , jak najlepiej przelać go na talerz, dzięki temu mogłam się przenieść w piękne miejsce i poznać jego historię, mam też duży sentyment do zabytków , więc przeczytałam parę informacji ze źródła w internecie na jego temat .

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Piękna praca... Uwielbiam takie klimaty :) fascynują mnie pałace, dwory, wszelkie stare domy i budynki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Wspaniała praca!!! Jestem pełna podziwu!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa , pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. ależ przepiękna praca :)

    OdpowiedzUsuń