sobota, 10 czerwca 2017

Archanioł Michał _Anioły w kwiatach _ obrazy



Dzisiaj mam przyjemność  pokazać moje nowe prace z Aniołami, inspirowane,  z mojej wyobraźni, malowane olejną na płótnie, techniką szpachla, pędzel . 
Wszystkie pozytywne emocje, jakie mogłam wyrazić poprzez moją twórczość, przekazałam całym moim sercem i duszą . Pragnę aby te obrazy nie tylko dekorowały ściany, ale świeciły swoim blaskiem pastelowych kolorów, emanowały światłem i dobrą energią. 

  

Anioły dostępne na stronie http://malarstwoeda.blogspot.com/p/obrazy-dostepne-zapytaj.html


Anioł w rumiankach i lawendzie 
30x60 W kolekcji prywatnej 
Anioł w ogrodzie 
35x65 w kolekcji prywatnej 

Archanioł Michał 
30x60 dostępny 

12 komentarzy:

  1. Twoje anioły są nieziemsko piękne- wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :-) serdeczności śle

      Usuń
  2. Edytko, Twoje obrazy "emanują światłem i dobrą energią". Są delikatne, pastelowe i bardzo pozytywne. To wszystko jest w Tobie i znakomicie udaje Ci się to przelać na płótno. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :-) Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne Anioły! Cudownie malujesz! Pozdrawiam bardzo słonecznie -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuć dobrą energię nawet przez ekran komputera... :) te dwa pierwsze anioły - z rumiankiem, z lawendą, w ogrodzie - są tak pozytywne, pełne ciepła, że aż się uśmiecham do monitora :) Podziwiam Twoje prace za to, że wypracowałaś własny styl, charakterystyczną kreskę, i że potrafisz przekazać mnóstwo dobrych emocji w tym co tworzysz; mogę się tylko domyślać ile czasu i pracy to wymagało! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za miłe słowa :-) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Wszystkie bardzo mi się podobają!!!!!!!!!!!!
    Szczególnie jednak zauroczył mnie anioł w ogrodzie!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie obrazy są przepiękne! Masz cudowną wyobraźnię i niezwykły talent - zarówno anioły wśród kwiatów jak i Archanioł Michał wspaniale pokazane, te obrazy żyją i przemawiają do widza!

    OdpowiedzUsuń