piątek, 18 listopada 2016

Anioł wśród złotych liści

W kolekcji prywatnej 

W koronie drzewa wśród złotych liści
Tworzy się magia nie do zapomnienia 
Anielska poezja zaszczepiona ludzkimi wspomnieniami się ziści
Zbierane marzenia, przyjemne wspomnienia
W jesiennej aurze zapisane
W zimie posłużą do przyjemności w kominku rozpalenia
Jak puchowa podusia do przytulenia
Nietuzinkowe, wysublimowane 
Przez cheruba anielskim piórem zapiski
Atramentem niebiańskiej misji
Aby każde dobre słowo, dobry uczynek był nam bliski
I dzięki temu szczęśliwi będziemy my i nasi najbliżsi


6 komentarzy:

  1. Przepiękny!I ten kawałek drzewa jak cudnie wkomponowany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Edytko, przepiekny anioł! Ten kawałek kory urzeka i nadaje ralności obrazowi.
    Wiesz, mam blogową kolerzanke , która maluje anioły na drewienkach. Zajrzyj do niej, jej anioły tez sa cudne!
    np. taki: http://ogrod-cardmaking-pasje.blogspot.com/2016/10/pawie-skrzyda-anioa.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo,na pewno zajrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Edytko! Znalazłaś mnie dzięki Ani (dziękuję Anusiu), ślicznie dziękuję Ci za odwiedziny i ciepły komentarz. Miło Cię poznać! Pięknie malujesz, Twoje prace są bardzo emocjonalne. Wykorzystujesz drewno podobnie jak ja, tym większa jest moja radość. Zostaję oczywiście na dłużej z nadzieją na nową, ciekawą, blogową znajomość. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.
    Aniołek jest urzekający!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewo, pięknie dziękuję za przemiłe odwiedziny, oczywiście zawsze miło zapraszam na moją stronę i mnie również miło Cię poznać tym bardziej że podobnie jak ja jesteś artystyczną duszą . Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń