niedziela, 14 czerwca 2015

Czarny kotek przybłęda


Ostatnio miałam niezwykłe zdarzenie z kotkiem, że aż nie sposób o tym nie napisać, otóż przybłąkał się do mojego ogródka mały czarny kotek, na początku myślałam, że ktoś mi go podrzucił

 Od razu zaczął się łasić i brykać po ogródku, znalazł dla siebie legowisko, czyli moją sofę z kocykiem nic się nie bał, co oznaczało, że już był oswojony, jednak wygląd tego kotka dawał wiele do życzenia, ale na szczęście trafił w bardzo dobre opiekuńcze ręce i od razu mi się nasunął obraz ‘‘Opiekuńczy anioł z czarnym kotem, ‘‘który znajdował się w moim pokoju na ścianie, widać nie bez powodu mnie natchnęło, aby taki właśnie namalować i pobudzić tą dobrą energię w życiu, po trzech dniach przez przypadek znalazł się właściciel kotka, okazało się, że uciekł i błąkając gdzieś po drodze trafił do mnie, trochę było żal oddawać, ale nie mogłam go zatrzymać, Mam nadzieję, że teraz będzie miał lepsze warunki i lepiej pilnowany. Anioł z obrazu spełnił swoją rolę i odfrunął wczoraj do innego właściciela, jak tu nie malować tak pozytywnych obrazów, kiedy wnoszą tyle radości i wywołują magiczne zdarzenia, ja staram się otaczać dobrą energią i roznosić ją tak, jak tylko jest to możliwe.
W tym czasie powstał kolejny obraz z podobnym aniołem i trzema sympatycznymi zwierzakami, który także odleciał do swojej właścicielki, niech i ten anioł niesie wiele dobrego do domku, gdzie mają prawdziwego anioła, czyli swoją panią, która bardzo kocha swoje zwierzaki.

Sympatyczne  zwierzaki, koty  Mikuś, Rudzik
piesek Skubiś





2 komentarze:

  1. Kociaczek śliczny, a obraz piękny. Piszesz " ja staram się otaczać dobrą energią i roznosić ją tak, jak tylko jest to możliwe". Edytko, choć znam Cię tylko wirtualnie, to jednak wydaje mi się, że Ty nie otaczasz się dobrą energią...........Ty ją tworzysz. Takie masz usposobienie, charakter i tak a nie inaczej tworzysz i to jest piękne.........:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wandziu ta dobra energia to mój dom, ogród, rodzina , którą bardzo kocham i jestem kochana, jestem wdzięczna za to co mam . Pozdrawiam cieplutko

      Usuń