poniedziałek, 30 marca 2015

Obraz olejny _ Anioł z kotem na drewnianej skrzyni

W kolekcji prywatnej 
Zacisze domowego ogniska
przystani spokoju
zaprasza anioły
przesiadują one na skrzyni
pełnej sentymentalnych pamiątek
zdjęć, które zatrzymały przeszłe chwile
pozwalające na ich powroty
zapisanych pamiętników
jeszcze z dziecięcych lat
szpargałów rozmaitych pudełeczek pełnych tajemnic
pamiątek z podróży, które pozostawiły po sobie ślad
w skrzyni będącej kojcem dla czarnego kota
strzegącego wiernie bogatego wnętrza
jej tajemnic

7 komentarzy:

  1. Obraz piękny, ale strofki nie mniej. Kiedyś miałam zapytać, czy to Twoja poezja?.......Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Wandziu, ja już odpowiadałam, wszystkie wiersze są mojego autorstwa. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiadałaś?.........och, pamięci ty moja.........hehe. Bardzo artystyczna i zdolna dusza Jesteś. Gratuluję:)
      Wesołych i pogodnych Świąt przy okazji życzę i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Dziękuję Wandziu, nic się nie stało, mnie się też zdarza , wszystkiego dobrego życzę :-)

      Usuń
  3. Nie wiem, co powstało najpierw obraz czy wiersz, ale oby dwa prezentują się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, najpierw powstał obraz a później wiersz. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. É Páscoa! Cristo está vivo, o túmulo está vazio, Ele ressuscitou!!! A mais bela festa dos Cristãos.
    Crentes no Amor de Deus Pai que nos deu seu Filho Jesus Cristo que permanece conosco pela força do
    Espírito Santos, seguimos nossa caminhada na construção de um mundo mais justo, fraterno, humano,
    harmonioso e de doação.
    Todos somos promotores da Paz!
    Feliz, Santa e Abençoada Páscoa.
    Um doce abraço, Marie.

    OdpowiedzUsuń