wtorek, 30 czerwca 2015

Letnie malowanie _ Obrazy akrylem malowane

Lato jest porą roku, która rozgrzewa moją malarską pasje, rozbudzona przez słońce przyroda rozkwitająca kolorowo w połaciach zieleni, ładuje moje twórcze akumulatory pobudzając wyobraźnie, która daje owocne plony w postaci magicznych ogrodów przelanych na papier. Deszcz dobry przyjaciel moich ogrodowych roślinek zaprosił nad mój dom tęcze radosną a wraz z nią anioły, które proszą się, aby być zawsze tematem moich malarskich poczynań wspierają mnie w tym pozytywnym tworzeniu i niosą dar obrazów płynących prosto z serca dla radości.

Odkrywając kartkę naszego artystycznego kalendarza stworzonego wspólnym wysiłkiem 
Na lipcowej stronie ukazał mi się piękny cytat :

‘’Radość jest potrzebą, siłą i wartością życia ‘’ Johannes Kaper 

   
 Artystyczna dusza ogrodu 
http://www.digart.pl/praca/7849118/index.html

Ogród pachnący jaśminem 

 Tajemniczy ogród 
 Fasada w glicynie 
Prace wykonane na bloku artystycznym 42x30 



4 komentarze:

  1. Edytko, przepiekne te obrazy ogrodu stanowia piekny tryptyk, ale i kazdy oddzielnie jest przepiekny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kamilko za przemiłe słowa, pozdrawiam radośnie :-)

      Usuń
  2. Piękny obraz natura stworzyła. Obrazy stworzone Twoimi rękami............Twoim sercem właściwie, jeszcze piękniejsze. Takie bardzo, bardzo radosne i lekkie. Pozdrawiam gorąco:)
    Na obrazie "artystyczna dusza ogrodu" brakuje mi jeszcze Twojej postaci, choć się ją czuje.........ARTYSTYCZNA DUSZO:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wandziu jak zawsze za ciepłe słowa, mnie tam na obrazie nie ma, bo pewnie upiększyłabym siebie, jak ogród zresztą , wyszło by zbyt bajkowo :-)))) Pozdrawiam cieplutko w ten piękny słoneczny dzień :-)

      Usuń