niedziela, 3 września 2017

Anioły letnie _ obrazy

Witam serdecznie 

   Dzisiaj pragnę pokazać moje nowe prace, Anioły malowane kolorami lata, pięknymi wspomnieniami z wakacji, które spędzałam w pięknych zielonych Bieszczadach jak również obrazy inspirowane moim kwitnącym ogrodem gdzie widuje oczyma wyobraźni jak spacerują  Anielskie istoty  rozsiewając dobrą energie przynosząc ze sobą nie ziemski spokój, którym karmie dusze .

Anioł cudownych wspomnień 
Rezerwacja 
 Wśród drzew, trawiastych kwiecistych łąk
W blasku słońca dającego życie
W natury tętniącym sercu, piękna jej w zachwycie
Obdarowują wszystkich miłością i spokojem obficie
Zwiewne letnie anioły wiecznie dobre dusze
Uśmiechem wszechświata stworzone
Zawsze radośnie rozmarzone
Przynoszą ze sobą pozdrowienia z nieba i anielską nieziemską cisze 


Anioł w ogrodzie róż 
Niedostępny 

Anioł w słonecznikach 
Niedostępny
Anioł w malwach 
Niedostępny

Anioł magicznych chwil 
Dostępny 30x40 cm

Anioł różowy 
W kolekcji prywatnej 30x60 olej na płótnie


Anioł w lawendzie 
Rezerwacja 
Anioł w makach 
Niedostępny 


14 komentarzy:

  1. Cudne !!!Zwłaszcza te w kwiatach ,mimo ,że kocham maczki ,to ten słonecznikowy naj naj mnie zachwycił :-DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ one cudne- wszystkie. Podziwiam Twoje anioły Edytko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu:-) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Ojej... jestem oczarowana :)
    Zaczęłam oglądać i tak jeden po drugim... zakochiwałam się coraz bardziej :) ten ze słonecznikami, ten Magicznych Chwil, i w malwach... w szczególności zapadły mi w pamięć.
    Wszystkie są niesamowite, pełne dobrej magii, pozytywnej energii...
    Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za te wszystkie miłe słowa, pozdrawiam ciepło

      Usuń
  4. Bardzo anielsko się zrobiło u Ciebie. Anioł w ogrodzie róż najbardziej mnie urzekł, choć wszystkie inne równie piękne. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wandziu, pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko, pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Już miałam napisać, że Anioł w ogrodzie róż bardzo mi się podoba, a potem zobaczyłam kolejne... są piękne, ciepłe, takie... spokojne. Wspaniałe prace.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite Anioły,które w swojej delikatności i otoczeniu,urzekają od pierwszej chwili.Dobrze że jesteś i pokazujesz nam te cudowne prace,od których trudno się oderwać.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Małgosiu za te miłe słowa, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń