niedziela, 2 lipca 2017

Święta Rita _ obraz

Witam serdecznie
Otrzymałam do namalowania niezwykły temat, mianowicie obraz św Rity, temat ów  bardzo mnie ucieszył, było to dla mnie wyzwanie, rzadko mam do namalowania postać pełną miłości i poświecenia chrystusowi, oddanie tych emocji było dla mnie dużym wyzwaniem chciałam odzwierciedlić, choć małą cząstkę tych uczuć, których nie wszyscy mogą doświadczyć w takim stopniu jak patronka od spraw beznadziejnych
 Obraz był inspirowany zdjęciem z Internetu na życzenie,  malowany prze ze mnie  techniką własną , róże nakładane na płótno szpachlą przypominają prawdziwe i tętniące życiem, mam wrażenie że odczuwam ich zapach, z duża satysfakcją przyjęłam odbiór obrazu przez ludzi interesujących się sztuką, pozytywne komentarze dodają mi energii i są matką inspiracji.
Pozostaną mi  piękne wrażenia i ten cudowny spokój który mi towarzyszył podczas malowania .


30x40 obraz olejny 
Święta  Rita 
patronka spraw trudnych i beznadziejnych 

Obraz olejny 30x40 cm 


 Czy wiesz jak smakuje czystość serca
Czy znasz jego zapach
Komu bicie jego człowiek wiary poświęca
Modlących się żarliwie na jawie i w snach
Tysiące spragnionych dusz
Pragnących namaszczenia
Klęcząc w ogrodzie czerwonych róż
Beznadziejnych spraw biegu proszą odwrócenia
I gdy nowy dzień ich przywita
Znikną problemy niechciane
Jak liście przez wiatr będą rozwiane
A sprawi ten cud niezwykła święta o imieniu  Rita 

20 komentarzy:

  1. Piękny obraz, emanujący spokojem i dobrocią. Dzięki zastosowanej technice kwiaty rzeczywiście wyglądają jak żywe :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Przepiękny obraz Edytko, twarz uduchowiona, pełna dobroci, niezwykle spokojna. Myslę, że św. Rita będzie Cię mieć w swojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :-) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Śliczny. Na sprzedaż ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, obraz był malowany na zamówienie, pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękny obraz. Postać Św. Rity przyciąga dobrocią. Pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, wygląda niesamowicie :) podziwiam! Wspaniale sprostałaś wyzwaniu :) A róże są cudne...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję ślicznie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Edytko!Długo się nie odzywałam,ale bywałam u Ciebie,gdy tylko miałam chwilkę wytchnienia.Spoglądałam sobie na Twoje anioły,to dla mnie wspaniałe odreagowanie o tego co niemiłe.Większość Twoich obrazów ma na mnie bardzo kojący wpływ.
    Obraz św.Rity widzę dziś po raz pierwszy.Jest przepiękny.Myślę,że zachwyci każdego.
    Przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Adziu za te słowa, obraz ten wiele zbudził pozytywnych emocji w moim życiu, myślę że to nie był przypadek aby go namalować, ja przyciągnęłam dobro za które dziękuję całym sercem. Pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  8. WOW!!! Pięknie Ci wyszła św. Rita!!! Cudnie ubrana w róże - napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko :-) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. podobają mi się kwiaty - ich kolor, faktura sposób namalowania ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Pozdrawiam i Witam serdecznie :-)

      Usuń
  10. Aby namalować taki obraz trzeba mieć wielką moc, nie tylko tę zewnętrzną ale i duchową... piękny obraz. Gratuluję talentu, tej wewnętrznej ciszy i spokoju.... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za te słowa :-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń