środa, 22 października 2014

Obraz Anioł nad wodospadem


Fantastycznie jest malować obrazy, które podpowiada wyobraźnia, niezwykła jej siła urzeczywistnia
się na płótnie, barwne fantazje przeplatane spokojem i światłem pozytywnego wewnętrznego świata, maluje swoją bajkę czerpiąc inspiracje  też z natury, która podpowiada bogactwem form i kształtów,
przy rytmie muzyki pędzel wręcz tańczy na płótnie, oddaje fakturę farby roznosząc kolory i radość, która jest we mnie, kiedy mogę tworzyć dla ludzi, czasami są to pragnienia gdzieś w duszy ukryte, gdzie zjawia się anioł jak przyjaciel, choć wymyślony, na sam jego widok maluje się uśmiech na twarzy, pozytywne emocje budzi, talent to wielki dar, który warto rozwijać i dzielić się z innymi , dzięki niemu moje życie stało się bogatsze o nowe doświadczenia, które pomagają mi poznawać wartościowych ludzi, rozwijać swoją pasję, największą radością jest dla mnie, gdy moje prace mogę pokazać na żywo, wówczas naprawdę poprzez obrazy które są inaczej odbierane,  daje mi to możliwość  otworzyć się i pokazać, co mi w duszy gra :-)

W kolekcji prywatnej 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz