wtorek, 28 października 2014

Anioł na drewnie malowany



Są takie dni na szczęście, kiedy energia twórcza mnie rozpiera
uwielbiam ten stan świadomości, wówczas kreatywność szaleje,
wpadają mi do głowy ciekawe pomysły, tworząc moje przyjacielskie anioły
malowane zazwyczaj na płótnie,
 teraz wykorzystałam w tym celu stare deski oraz krążki drewniane
z zachowaniem naturalnych pęknięć w stylu rustykalnym o ciepłych barwach  
oprócz farb, użyłam  naturalnych materiałów do dekoracji, sznurek lniany ozdobny, koronki, wstążki i elementy dekoracyjne drewniane w kształcie serduszka, starałam się, aby każdy był inny, niepowtarzalny, choć w tym samym stylu. 
Tą kolekcje aniołów szykuje na szczególną okazję, więcej szczegółów zdradzę już niebawem  :)  









krążek drewniany średnica 26 cm , grubość 3 cm

2 komentarze: