piątek, 10 lutego 2017

Porcelana ręcznie malowana _ serce

Witam serdecznie 

Dzisiaj nieco romantycznie na moim blogu i parę sercowych nowości  z natury jestem romantyczką i takie klimaty jak najbardziej cieszą moje serce .
Porcelana jest malowana ręcznie i utrwalana można śmiało użytkować jak i dekorować wnętrze 
Serca są drewniane malowane ręcznie, jeśli chcemy kogoś obdarować można wykonać dedykację , będzie to piękny dodatek do bukietu. 
W serduszkach jest też możliwość wykonania napisu na życzenie . 
Malowanie i zdobienie ręczne ma te walory że wszystkie wzory są unikatowe .    







Dodaj napis
Dodaj napis
Dodaj napis
Dodaj napis


Dodaj napis

7 komentarzy:

  1. To znakomity pomysł na wyjątkowy prezent. Prześliczne prace! Urzekły mnie dziś filiżanki na pierwszym zdjęciu, są piękne.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ewo, pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo romantycznie się zrobiło.......i pięknie. Podziwiałam już wcześniej te cudeńka na FB. Bardzo mi się podobają te beżowo-białe kubeczki, i te czarno-białe serduszka, i te czerwone............no dobrze, wszystko mi się podoba, bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wandziu i serdeczności ślę :-) pozdrawiam i uśmiech zostawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko, pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Wspaniały pomył na prezenty z duszą, podziwiam wszystkie.

    OdpowiedzUsuń