czwartek, 27 października 2016

Porcelana ręcznie malowana _Kotki


Witam serdecznie 
Dzisiaj mam przyjemność pokazać moje malowidła na porcelanie, inspirowałam się własną twórczością obrazów kotków fantazyjnych,  zobacz tutaj http://malarstwoeda.blogspot.com/p/fantazyjne-koty.html, cały zestaw został namalowany na zamówienie , jest to pierwszy wzór utrwalony termicznie . Ceramikę zdobiłam też zawodowo .
Teraz chciałabym się wykazać własnymi pomysłami i wyobraźnią . Od zawsze chciałam mieć w domu coś oryginalnego,  niepowtarzalnego  a także tworzyć rzeczy które dają  ogromną radość  .
Powstanie też nowa strona z ceramiką i porcelaną dekoracyjną oraz użytkową ręcznie zdobioną .

Zapraszam do odwiedzania :)


 

4 komentarze:

  1. Podobał mi się obraz z kotkami, a porcelanka jeszcze bardziej. Naprawdę kapitalna. Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesympatyczny komplet. :) Bardzo ładnie odwzorowany motyw. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :-) i witam na mojej stronie

    OdpowiedzUsuń