środa, 10 grudnia 2014

Krótkie wspomnienia z wystawy '' Anioły '' 2014 r


Już minął prawie tydzień od mojej wystawy a ja cały czas nią żyję i wspominam te chwile
Dla mnie to było ogromne przeżycie, emocje też dały znać o sobie, było wiele ciepłych słów
i niespodzianek, warto dla takich chwil żyć, tworzyć i udoskonalać swój warsztat.

Włożyłam w tą wystawę całe swoje serce i duszę, małymi kroczkami oraz dużym zaparciem dążyłam, aby z mojego domowego zacisza moje prace mogły znowu żyć i cieszyć nie tylko moje oczy, przyszło sporo osób a prace cieszyły się dużym zainteresowaniem.

Dla mnie to ogromna nagroda za wiele godzin pracy oraz wyrzeczeń, mam nadzieję, że starczy mi determinacji oraz wiary w siebie, aby dalej iść tą twórczą drogą i realizować się w tym, co kocham robić najbardziej, bo nie ma nic piękniejszego jak spełniać swoje marzenia i roznosić ludziom swoją pozytywną energię poprzez moje barwne obrazy .

Dziękuję za ogromne wsparcie wielu osobom, stworzenia pięknego klimatu na wystawie, 
 dla mnie jesteście jak ciche anioły i ogromną inspiracją w malarstwie. 


Życzenia i kwiaty od Burmistrza Świebodzic 


Aktualności i zdjęcia z Mdk Świebodzice http://www.mdk.swiebodzice.pl/strony/do_druku/aktualnosci/2014/12/004.htm


2 komentarze:

  1. Gratuluję Pani udanej wystawy, oraz życzę Pani Edyto dalszych inspiracji w tym temacie.
    Myślę ze marzenia Pani będą się spełniać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa , pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń