wtorek, 4 listopada 2014

Anielskie inspiracje

W ostatnim czasie na moim blogu najczęściej goszczą anioły, będą one głównym motywem wystawy zaplanowanej na grudzień tego roku, która ukaże moje anielskie inspiracje radosne melancholijne bajkowe i eteryczne, urzeczywistnione na płótnie oraz drewnie,
przeniesione ze świata marzeń skrzydlate postacie podarowane przez wyobraźnie połączoną z pasją do ogrodu, utulaną w przytulnym zaciszu, zielonych przystani, spokojem i ukojeniem dla duszy, magicznym zapomnieniem od rzeczywistości, stwarzam moich anielskich przyjaciół, aby ogrzewały domowe ogniska ocieplały klimat domu każdego człowieka, który zdecyduje przyjąć ich do siebie obdarują wielkim musem radości i relaksu, niezwykłe istoty, każda z nich oddaje inne emocje nigdy nawet nie próbuje malować ich szablonowo jest to nie możliwe, najczęściej wtedy łamie mi się pędzelek nie wszyscy w to wierzą, ale na pewno wielu miało z nią do czynienia inspiracją, która przychodzi z wewnątrz, niektórzy nazywają ją sercem inni duszą, nigdy nikt nie będzie w stanie nauczyć się tego w żadnej szkole, słyszałam o poetach, pisarzach, których rękę prowadził wewnętrzny głos, jest to unikalny dar łaski, który nie spotyka każdego, czasami mam wrażenie jego obecności za tą obecność najbardziej jestem wdzięczna.

 Anioł otulony światłem w kolekcji prywatnej 

1 komentarz:

  1. Olá amiga,vim retribuir sua carinhosa visita ao meu cantinho.
    Obrigada,volte sempre e pegue o meu selinho de agradecimento!

    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń